Det går lidt langsomt!

Hey Folkens, jeg er virkelig ked af, at der ikke er kommet vildt mange opdateringer på bloggen her på det sidste. Det er skam ikke fordi jeg har glemt det, eller fordi jeg ikke får læst, men mere fordi jeg netop er startet i skole, og de første uger her, har været super hektiske.

Min skolegang kommer til at vare 10 uger, så det kan godt være det fortsat vil gå en smule trangt med opdateringerne, men jeg lover at opdatere så tit jeg kan.

I mellemtiden kan I glæde jer til, at jeg er ved at skrive anmeldelser af en længere række bøger. Den sidste af Kelley Armstrongs “Darkest Powers” er læst, og skulle gerne snart blive anmeldt. Jeg har desuden fået læst tredje bog af L. J. Smiths “Vampire Diaries”, samt P. C. & Kristin Cast´s nyeste “House of Night” bog “Burned”. Derudover har jeg fået læst de tre bøger i Josefine Ottesens “Historien om Mira” serie.

Jeg skulle få en ny sending bøger hjem her i morgen, så der skulle være sikret læsestof for det næste stykke tid også. 😀

Skriv et svar

