OMG! Jeg vandt.

Her er beviset, man kan altså vinde.😀

Jeg har netop modtaget en mail fra Anthony Huso med den dejlige besked, at jeg var en af de heldige vindere, af en lækker hardback udgave af hans endnu ikke udgivne bog “Tha last Page”.

Der skulle lige danses krigs-dans i hele huset, da jeg så beskeden.😉

Dette betyder så også, at I så kan se frem til en anmeldelse af denne nye bog, som indtil videre, ser ud til at have fået ganske gode anmeldelser andre steder på nettet – glæder mig så meget til at komme i gang med at læse den.

I kan læse mere om bogen på Anthony Huso´s egen blog her:
http://www.anthonyhuso.com/

Skriv et svar

