Englene er de nye vampyrer

Så for pokker, så ser det ud til at der er bølge-skift forude. Sad lige så mageligt i toget i dag på vej på arbejde, da jeg så en artikel i Urban som fangede min interesse. Normalt læser jeg ikke aviser, men er det noget med bøger, jamen så bliver man jo lige nødsaget til at kigge.😉

Oh well, artiklen handlede om at det lader til, at bølgen af vampyr bøger som det sidste stykke tid har været så super populære, er ved at blive overhalet indenom af engle serier – altså ikke de der søde og evigt gode engle, men smukke, tiltrækkende og dødsensfarlige engle. Skønhed udenpå, og flammende vrede indeni. Nice.

På sin vis er det både super spændende, men også lidt trist. Jeg er selv meget betaget af vampyr bøger (hvilket jeg udemærket godt ved ikke kan ses når man tænker på, at ud af de tre bøger jeg indtil nu har anmeldt her på siden, har to af dem været med engle), og syntes at det ville være lidt trist hvis de blev skubbet af banen. Men på den anden side er det jo super spændende at der sker noget nyt, og det bliver interessant at se hvad det medfører.
På den tredje side tror jeg der på nuværende tidspunkt er vampyrbøger nok til at underholde mig de næste mange år frem, og så hurtigt tror jeg heller ikke vampyrerne kommer til at gå af mode – hvis det nogensinde sker. Hehe.😀

Men lad os nu vente og se hvor mange der hopper med på vognen, og hvor hurtigt det skifter.😉

Skriv et svar

