Nye bøger på vej hjem

Okay, som bogorm har jeg en hel del bøger (så mange, at da jeg skulle flytte sammen med min kæreste for et halvt år siden, måtte vi inkludere plads til bøgerne når vi var ude og kigge lejligheder – de fleste skal have plads til hjørnesofaen, fladskærmen, lænestolen – jeg skulle have plads til bøgerne. Hehe. )
Og nu er der flere på vej hjem.😀

Selvom der stadig er lang tid til min fødselsdag, har en kammerat valgt at forkæle mig med et gavekort til SAXO.com, og så skal der jo snolles, andet ville da være helt forkert! Så lige nu sidder jeg spændt og venter på, at kunne udvide min bogsamling med yderligere 5 bøger.

Claudia Grays Evernight serie:
– Evernight
– Stargazer
– Hourglass

samt de to første Vampire Diaries bøger som i starten af næste måned udkommer i nogle lækre nye Danske Hardback Versioner:
– Mørkets brødre
– Kampen

Sådanne Johanne, og shit hvor jeg glæder mig, men med en levering på 3-7 hverdage og 2 af bøgerne som først udkommer den 10/5, må jeg desværre forsøge at væbne mig med en smule tålmodighed (Det går bare ikke så godt😉 )

Skriv et svar

