Velkommen til min blog

Velkommen til min Blog. 🙂

Som så mange andre er jeg en af dem, der er blevet fanget af den fortsat voksende bølge af vampyr bøger (eller rettere, bøger som hører under Paranormal Romance genren som den også så fint kaldes).
Og hvad var det for en serie der fangede mig, tja, gæt engang – nemlig, det var Twilight. 🙂

Jeg har lavet denne blog, så jeg vil have en mulighed for at dele mine oplevelser og meninger om bøger med andre, som måske kunne have samme interesse, og som måske kunne finde lidt inspiration.

Normalt læser jeg utroligt meget, og jeg læser gerne indenfor genrene Fantasy, Paranormal Romance, lidt krimi og en sjælden gang imellem en roman eller noget Science Fiction. Det hele skal helst foregå på engelsk for mig (oss selvom denne blog er på dansk, sorry folks, men det er desværre en smule lettere), men der sniger sig da også ind imellem bøger ind på modersmålet (Dansk, skulle nogen være i tvivl ;)…).

Jeg håber i vil komme til at bruge denne blog, og at de anmeldelser der kommer herpå, måske kan være med til at inspirere lidt. Og selvom der nok desværre går en smule tid inden der for alvor er noget at bladre igennem, skal det nok komme, så jeg håber at I har en smule tålmodighed.

God fornøjelse.

Skriv et svar

